top of page
  • טל פלג דיאטנית

כמה קילו צריך להוריד במשקל כדי לרדת מידה במכנסיים?




כמה ק"ג צריך לרדת במשקל כדי לרדת מידה במכנסיים??


כל פעם שלקוחה שואלת את השאלה המעניינת הזו אני נזכרת בחידה " מה שוקל יותר קילו נוצות או קילו ברזל ??"


איך זה? ומה הקשר בין שומן, היקף מותן, מכנסיים ונוצות?


שומן (כמו נוצות...) היא רקמה קלה (הרי שמן צף על מים...), יש לה נפח גדול ביחס למשקל שלה ולכן ירידה (אפילו קטנה ) בכמות רקמת השומן בגופך תתבטא בתחושת ירידה בהיקפים שלך. זה בדיוק המצב הרצוי בהרזיה נכונה ואיכותית, ירידה ברקמת שומן עם מינימום פגיעה בשרירים ונוזלים .


אז כמה צריך לרזות כדי לרדת מידת מכנסיים?

התשובה היא 4-5 קילו (בערך... יש שונות מאחת לשנייה ). חשוב לציין שכבר אחרי 2 קילו בערך את תרגישי את השינוי בהיקפים שלך.


איך אני יכולה לעזור לך בזה ?

מעל 24 שנים שאני דיאטנית / תזונאית קלינית וספורט, עם המון נסיון בתחום הירידה במשקל , גם בשלב המאתגר של גיל המעבר. אני משלבת בתהליך כמה שיטות מוכחות וזה תוך שינוי הרגלי אכילה וחשיבה ושמירה על אורח חיים בריא.

בנוסף אני בעלת רשיון פסיכולוגית ( למיטב ידיעתי אחת הבודדות שיש לה גם רשיון דיאטנית וגם פסיכולוגית )


מה הרקע שלי ? אני בעלת תואר ראשון (בהצטינות) במדעי התזונה (מהאוניברסיטה העברית) ומוכרת כדיאטנית / תזונאית מורשית מאז 1997. עשיתי תואר נוסף בפסיכולוגיה (בהצטינות) וב 2023 סיימתי תואר שני בפסיכולוגיה חברתית ואני רשומה כפסיכולוגית מורשית במשרד הבריאות.


לאחרונה יזמתי בעמותת הדיאטנים "עתיד" (הייתי יושבת ראש העמותה בעבר) את הקמת פורום "תזונה בגיל המעבר" אותו אני מנהלת עם שתי קולגות נוספות. הרעיון ליזום פורום כזה הגיע לאחר השתתפות בקורס של "רפואת גיל המעבר" של הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב בו הבנתי כמה הנושא דורש התייחסות מיוחדת ויזמתי את הקמת הפורום כדי שדיאטנים / דיאטניות נוספות יוכלו להרחיב את הידע על הנושא.


שיטת העבודה שלי מתבססת על כל הידע והנסיון שצברתי בתחום וכוללת הגדרת מטרה אפשרית, התאמה תזונתית אישית וכלים מעשיים (מתחום התזונה והפסיכולוגיה) שיאפשרו לך לבצע את השינוי בפועל, לרדת במשקל ולשמור עליו, בלי לסבול ובלי להיות רעבה כך שתרדי בהיקפים, במידת המכנסיים, תרגישי מעולה ותלבשי מה שבא לך (גם מעל גיל 60...)

דברי איתי 050-2495252

יכולה לקרוא עוד פרטים על מפגשים אישיים שיעזרו לך לרזות, להוריד שומן בטני, להרגיש טוב, לחזור לבגדים שמחכים לך בארון ולהרגיש שליטה באכילה ובמשקל - לחצי עכשיו כאן


איזה מכנס מגניב, נכון ? מקור התמונה באתר הזה


ומה עם המכנסיים שלך? אם את בגיל המעבר, עלית כמה קילו במשקל (בעיקר בשומן בטני שזה קלאסי בגילאי 45-55) וזה גורם לך לחשוב על זה כל הזמן ולחפש פתרונות, אני מציעה לך פתרון מותאם אישית, בהתאם לסדר היום שלך, לגיל , יש/אין סימפטומים של גיל מעבר, אוכל שאת מעדיפה כדי שתרדי משומן (ולא שריר), תשפרי את ההיקפים והבריאות.

דברי איתי 050-2495252 הנה עוד פרטים בלינק הזה

5,375 צפיות
bottom of page