top of page
  • טל פלג דיאטנית

איך לחזור ללבוש את הג'ינס שאת אוהבת?

האם העלייה במשקל בתקופת הקורונה משפיעה על האופנה הנוכחית ? מסתבר שכן ואולי זה לא כל כך לטובתינו.

קראתי פוסט מעניין על כך שהסקיני ג'ינס יוצא מהאופנה כי הוא צמוד מדי, לא נוח מדי ויתכן וזו תוצאה של העלייה במשקל שרבים חוו בשנה האחרונה ( סגרים, קורונה וזה).

בפוסט צוטטה כתבה בה סיפר המנכ"ל של חברת ליוויס שסיפר שלפי נתוני המכירות די ברור שבתקופה שאחרי שנת הקורונה הקונים והקונות מעדיפים ג'ינס רפוי ולא צמוד , בגזרה גבוהה ולא את הסקיני הצמוד כדי לטשטש איך שהוא את העליה במשקל. בארה"ב קוראים לג'ינס כזה mom jeans , כלומר "ג'ינס בגיזרה שמתאימה לאימהות "... כאילו שהמילה "אימא" חייבת להביא איתה בגדים רחבים . באופן אישי, אני לא אוהבת את הכינוי הזה , ראיתי הרבה נשים אחרי לידה ואחרי כמה לידות שלהיכנס חזרה לסקיני ג'ינס שלהן סימל עבורן משהו הרבה מעבר לג'ינס וזה היה להן חשוב והן עשו זאת יפה מאוד בדרך בריאה ומתונה וניפצו את המיתוס שאומר שאי אפשר או שזה קשה. ברגע שמעבירים מסר שזו הגיזרה הנכונה לאימהות יש בזה הכוונה מסוימת וזה הורס לך את המוטיבציה לחזור לאן שאת רוצה מבחינת מידה. אני חייבת להדגיש שזה בסדר גמור לא לחזור לג'ינס מהעבר אבל לא כי זה מה שאחרים חושבים ומשווקים לךאלא כי את מחליטה שזה מה שמתאים לך כרגע.


מה אני מנסה להגיד? אל תמהרי לוותר על הג'ינס שיש לך בארון. תמיד כיף להוסיף ג'ינס חדש אבל לא בגלל שעלית במשקל. אם הג'ינס ההוא חשוב לך, את יודעת שהוא נותן לך הרגשה טובה ומעלה את הביטחון שלך תדעי שאפשרי לחזור אליו גם אם את אחרי לידה או שלוש לידות.


איך עושים את זה נכון וחוזרים לג'ינס ?

* מציבים מטרה הגיונית בקצב הירידה ובזמן. לא צריך מהר, צריך נכון ומתון.


* מתכננים נכון את האכילה בהתאם לסדר היום שלך ולאילוצים אחרים. צורת האכילה צריכה להתאים לך ולא את אליה.


* צורת האכילה צריכה להיות משביעה , בריאה וכזו שכוללת עקרונות של דיאטת נפח ודיאטה ים תיכונית. זה גם בריא וגם יעיל. הנה פוסט על הנושא "איזו דיאטה תעזור לך להיות שבעה כדי לרדת במשקל בלי לסבול"


* מתארגנים בהתאם לתכנון .


* זה לא "שחור-לבן" ולא צריך להיות תמיד הכי מדוייקת בביצוע. אפשר לעגל פינות מדי פעם והכל בסדר. צריך לסגל גישה גמישה ולא נוקשה כשזה קשור לירידה במשקל.


* כדאי שיהיה לך ליווי / מסגרת מתאימה לקבל רעיונות, פתרונות, חיזוקים / מענה לימים מאתגרים ועוד. הנה פוסט שנותן 6 סיבות טובות לרדת במשקל עם דיאטנית.


* מוטיבציה ! אם יש לך סיבה לרדת 5-7 קילו , לי יש את הדרך. ביחד זו הצלחה שתחזיר אותך לבגדים שאת אוהבת. שימי לב לרשימה הזו : 10 דברים שישתנו אחרי שתרדי 5-10 קילו במשקל בלי לסבול ובלי להיות רעבה.


דברי איתי 050-2495252


והנה פרטים על הליווי שלי כאן


טל

bottom of page