• טל פלג דיאטנית קלינית

נשנושים שלא יזיקו למשקל שלך בפסח


שלושה נשנושים כשרים לפסח שלא יפגעו לך במשקל .

הרעיון הוא לחפש נשנוש שיש לו גם ערך מוסף (לא ג'אנק) , עם הנפח סביר ביחס לכמות הקלוריות שהוא תורם.

מדוע?

כי אז אפשר לאכול מנה חביבה בגודלה (תמיד יש להקפיד על כמות, אין ברירה) ובמחיר קלורי לא מזיק .

אז הנה שלוש דוגמאות לפסח (כמובן שרלוונטי גם ללא פסח):

🍌פופקורן 100 קלוריות -

----------------------------

שקית אחת כוללת נפח יפה של פופקורן וזה נותן תחושה של קולנוע למרות שאת מול נטפליקס, לא?

גודל מנה? שקית אחת של מאה קלוריות ואם את מכינה לבד אז שלוש כוסות אחרי הכנה.

🍍אדממה -

-----------------

המנה הראשונה המבוקשת בהרבה מסעדיות אסיתיות יכולה להיות אצלך בסלון בדקה וחצי עבודה.

גודל מנה ? סביב שליש שקית קפואה , יש בזה הרבה נפח של פסולת (הרי אוכלים את הפולים שבתוך התרמיל) אז הנטו לא יוצא הרבה קלוריות.

🍇מוזלי -

--------

קחי יוגורט לבן מועשר חלבון + פרי חתוך + כמה חצאי אגוזי מלך ויש לך מוזלי כיפי , בריא ומועשר חלבון.

מה כוונתי לא יזיק ?

אם את אוכלת כרגע סה"כ בריא והמשקל יציב ותשלבי מנה של אחד מהם כפינוק , כנראה שלא תעלי בגלל זה במשקל.

מעוניינת לרדת 5-10 קילו עד הקיץ בלי להיות רעבה ובלי לסבול ?

השאירי לי פרטים כאן


160 צפיות

טל פלג - דיאטנית קלינית | ירידה במשקל | דיאטה מאוזנת | שינוי חשיבה והתנהגות

רח׳ הנשיאים 8, הוד השרון

© 2018, כל הזכויות שמורות לטל פלג

עיצוב האתר: ענת בילינסון