top of page
  • טל פלג דיאטנית

איך לשלב גלידה בתהליך ירידה במשקל?

כשהייתי ילדה אי שם בשנות ה 80', סבא שלי שהיה חקלאי מרעננה היה לוקח בטרנטה שלו עמוסת הממטרות את כל הנכדים לאכול "גלידה אריה" בהרצליה. ללא ספק זו היתה הגלידה הכי טובה ומשובחת שהיתה אז באזור השרון. מאז גלידה היא בשבילי ממתק כיפי וקייצי שמנצחת כל קינוח אחר.

אם את חובבת גלידה כמוני וגם חובבת ג'ינס שיושב עליך טוב את בטח שואלת את עצמך איך זה הולך יחד ??

אז הנה ההפתעה, יש כמה דרכים לשלב גלידה ועדין לשמור על תהליך ההרזיה או השמירה על המשקל ולהנות משני העולמות.





כמה כללים שיעזרו לך להנות מגלידה תוך כדי תהליך הרזיה :

  1. אל תמנעי אלא תכנני : אם את אוהבת גלידה אז הימנעות בגלל תהליך הרזיה תיצור תסכול ותחושת קיפוח ואלו יהרסו לך את התהליך הרבה יותר מהר מכל גלידה. במקום להימנע הדרך הנכונה היא תכנון שיאפשר לך להסתדר עם כמות קטנה. החליטי מראש שאת לוקחת את המנה הקטנה ביותר בכוס ולא בגביע.

  2. אל תגיעי רעבה לסיטואציה: הבטחת לילדים או לנכדים ללכת איתם לאכול גלידה? נהדר. תקפידי לא להגיע רעבה כי אז את עשויה להתפתות בקלות לאכול מנה גדולה יותר או לסיים את מה שהם השאירו. תכנני את הארוחות שלך בהתאם.

  3. קני את המנה הכי קטנה ובטעם שאת הכי אוהבת: מנה קטנה או מנת ילדים בכוס ולא בוופל בטעם שאת הכי אוהבת יעשו בשבילך עבודת פינוק נהדרת ויעלו לך סביב 100 אולי 120 קלוריות. משתלם אש.

  4. אל תסיימי את מה שאחרים לא אכלו: התעלמי מכל המשפטים שעוברים לך בראש כמו "חבל לזרוק" או "יש אנשים רעבים" ועוד כל מיני משפטים שאמרו לכולנו בילדות כשלא סיימנו את המנה. אם הילדים לא מסיימים את המנה השארית הולכת לפח. נקודה.

  5. הסוד הוא בתדירות ובכמות : אני קוראת לזה להיות כלכלית. אם מדי פעם ומנה קטנה אז הכל בסדר.

  6. יש גם ארטיקים נהדרים: לא חייבים גלידה. יש מגוון עצום ונהדר של ארטיקים עד 100 קלוריות (ארטיק פרילי / סולרו קטן / כל מיני ארטיקים של פלדמן/ מיני טילון וגם קרטיב רגיל ) ועוד הרבה סוגים טובים. על כל מוצר כתוב כמה קלוריות יש בו ואם זה כמה עשרות ליחידה זה ממש בסדר. היתרון בארטיק זה המנה המוגדרת מראש וזהו. הנה שתי דוגמאות חביבות עלי ויש מלא נוספים.


בקיצור, הנה בא הקיץ, גלידה יכולה להשתלב גם כשאת בתהליך הרזיה או שמירה על משקל יציב.


רוצה לשלב אוכל שאת אוהבת ולרדת במשקל? לרזות בלי לסבול ובלי להיות רעבה? - לחצי כאן


מוזמנת לשוחח איתי טלפונית או בווטסאפ בנייד 050-2495252 או במייל talpelegdiet@gmail.com


97 צפיות
bottom of page