top of page
  • טל פלג דיאטנית

איך לקבל השתתפות מהביטוח הפרטי עבור הטיפול שלי ?


קיבלת הפנייה מהרופא לדיאטנית ויש לך ביטוח בריאות פרטי ? - הפוסט הזה עשוי לחסוך לך הרבה כסף !


חשוב שתדעי שאם יש לך ביטוח בריאות פרטי יתכן והוא משתתף בעלות הטיפול אצלי בקליניקה ואת מרוויחה פעמיים: גם תרדי במשקל בלי לסבול ובלי להיות רעבה וגם עשויה לקבל החזר מהביטוח הפרטי שלך.




הנה מה שצריך כדי שזה יקרה: ======================= ✅ קודם כל ... צריך שיהיה ביטוח פרטי של חברות הביטוח הפרטיות ( כמו הפניקס / מגדל / כלל/ הראל...וכמובן חברות ביטוח נוספות ). לרבים יש ביטוח כזה במקום העבודה ("חבר" / "הסתדרות המורים" / "אינטל" / "לשכת עורכי הדין".....) והם בכלל לא חושבים שהוא רלוונטי . לכן, שלב ראשון - לברר אם יש לך ביטוח בריאות פרטי.


✅לבדוק האם הפוליסה שלך כוללת ייעוץ דיאטנית ? אם כן... אחלה.

החשבונית שלי מוכרת להחזר כי אני בעלת רשיון של משרד הבריאות.

✅ בדקי איתם מה בדיוק הם דורשים כדי לקבל החזר ועל כמה ייעוצים בשנה מגיע לך החזר וכמה (משתנה בין פוליסה לפוליסה).

✅ בדר"כ אני רואה שמבקשים את המסמכים הבאים: ---------------------------------------------------------------- 🎯 הפנייה של רופא לדיאטנית. אפשר לבדוק עם רופא המשפחה אם את יכולה לקבל הפנייה כזו.

🎯רשיון של הדיאטנית כדי להיות בטוחים שקיבלת טיפול מדיאטן/ית מוסמך. יש לי כמובן !

🎯חשבונית על מה ששילמת . את מקבלת אחרי התשלום.

🎯 אם שילמת על סדרה יבקשו ממני את תאריכי המפגשים שלנו. לא בעיה. אני דואגת לזה.

✅מה נשאר ❓❓ - לקבוע פגישה ראשונה ולהתחיל את התהליך ואת זה רק את יכולה לעשות.

הערה חשובה : הפוסט הזה נכתב בנובמבר 2020 , הרגע האחרון לגבי השתתפות במפגשים לשנה זו כי ב 2021 מתחילה שנה חדשה והמפגשים שהביטוח משתתף הם לשנה אז להתחיל עכשיו זה מצוין כי יש רצף בין מפגשי 2020 לאלו של 2021.


ואם אין לך ביטוח פרטי ? כמובן שאת מוזמנת ברצון לקליניקה שלי. לא לכולם יש ביטוח פרטי וזה רק מחזק את החשיבות שתרדי במשקל, תהיי בריאה ותשמרי על עצמךץ


אני פה 0502495252

הערה: את כל זה כתבתי מהנסיון שלי כדיאטנית עם לקוחות שונים . זה לא מחליף בשום אופן שיחה ברורה עם סוכן הביטוח שלך או חברת הביטוח כדי להבין האם הביטוח שלך כולל את הסעיף המתאים , באילו תנאים ומה נחוץ להחזר.


הנה פרטים על תוכנית הליווי האישית שלי לירידה במשקל - כאן

bottom of page