top of page
  • טל פלג דיאטנית

איך להוריד שומן בטני בגיל המעבר ? 6 טיפים יעילים שאפשר ליישם כבר עכשיו.

השמנה בטנית היא המציקה ביותר לנשים בגיל המעבר. יותר מכל סממן אחר כמו גלי חום, שינה לא טובה והפרעות בריכוז, המשקל שעולה גם בלי ששינית שום דבר מהותי ואפילו למרות שאת עושה ספורט הוא המציק ביותר. סביב גיל 50 השומן מצטבר יותר בבטן בדלל שינויים הורמונליים. יחד עם זאת ניתן ואפילו רצוי בריאותית לטפל בשומן הזה ולהוריד כמה קילו מציקים.



הנה 6 טיפים יעילים שיעזרו לך לשנות את המצב ולהוריד שומן בטני :

אכלי מסודר: סדר מאפשר שליטה ומאפשר המנעות ממצבי רעב מהם כדאי וצריך להימנע. רעב משבש שיקול דעת בכל הקשור לאוכל , גורם לרגישות גדולה יותר של המוח לרמזים על אוכל ולא מאפשר שליטה טובה בכמויות. אכילה מסודרת יכולה להקטין את זה משמעותית.


הקפידי על חלבון בכל ארוחה ושלבי לפחות יומיים צמחוניים בשבוע. לחלבון תפקידים רבים כולל שובע, תפקוד מערכת חיסון ושמירה על מסת השריר. מקורות חלבון הם גבינות, ביצים, דגים, קטניות, סויה ומוצרי עוף ובשר. ימים צמחוניים שלבי דגים טופו ומוצרי סויה וקטניות.

הקפידי על שתיה של מים. זה טוב לכל מערכות הגוף ויעזור לך במשימה. אפשר לשלב מרקים בחורף ותה ללא סוכר וללא קפאין. שתיה עוזרת למערכת העיכול לתפקד בצורה טובה, עוזרת לשובע וקשורה לירידה במשקל.


שלבי שומן איכותי ובריא כמו אבוקדו, זיתים, שמן זית , טחינה, אגוזים אבל עם תשומת לב גדולה לכמויות. כמויות כי אלו הם מקורות שומן והקפדה על כמויות תעזור לשמור על מסגרת קלורית שתאפשר ירידה במשקל ומקורות אלו תורמים שומן בריא הקשור לבריאות הלב והם חלק מהתזונה הים תיכונית הנחשבת כבריאה ביותר והמתאימה ביותר להרזיה של נשים סביב גיל 50.

הקפידי שיהיה נפח של ירקות מכל סוג, כולל מרק, ירקות מבושלים, אפויים וכדומה. הם תורמים חשובים למלאות ושובע, מקור לסיבים, פיגמנטים צמחיים ועוד. כל אלו חשובים לבריאותך ולשמירה על משקל תקין.


שלבי פחמימות טובות כמו לחם מחיטה מלאה קל, בורגול, קינואה, שיבולת שועל, אבל במידה. פחמימות הן כמו חברות, עדיף מעט ואיכותיות.


מה עוד ? התאמה אישית לסדר היום שלך, לאוכל שאת מעדיפה, לנתונים שלך, מאפשרים הצלחה טובה יותר בהורדת שומן. בנוסף, מסגרת עוזרת להתמיד ולהתקדם. אם יש לך כרגע מוטיבציה לרזות את מוזמנת לשוחח איתי ונתאים לך את הדרך הטובה והנכונה והקלה ביותר שאפשר.

לפרטים נוספים לחצי כאן

או שלחי לי ווטסאפ אל: 050-2495252

1,810 צפיות
bottom of page