top of page
  • טל פלג דיאטנית

5 טיפים שיעזרו לך להתחיל תהליך ירידה במשקל אחרי החגים

קיבלת החלטה לרדת 5 או 8 קילו ואת לא מצליחה להתניע את התהליך ? אומרת לעצמך "מחר" ומגלה ש"מחר נשאר מחר" וככה עבר לו עוד יום ועוד יום ... ?

ואולי את בגיל המעבר , מרגישה שאת אוכלת אותו דבר ובכל זאת עולה במשקל ובמיוחד בבטן?

אם זה המצב , הנה 5 טיפים שיעזרו לך להתחיל ממש היום תהליך הרזיה של 5 קילו לפחות, גם אם את סביב גיל 45+ וסביב גיל המעבר:





1. הציבי לעצמך מטרה אפשרית , הגיונית וקרובה שנתפסת אצלך ככזו שאת מסוגלת להשיג.

גם אם את רוצה וצריכה לרדת 15 קילו התחילי ב 2 הראשונים ואז תמשיכי הלאה. אם המטרה נתפסת אצלך כאפשרית וקרובה את תפעלי להשגתה ואם היא נתפסת כרחוקה ובלתי מושגת כרגע יתכן ולא תצליחי לייצר מספיק כח לפעולה והיא שוב תשאר חלום רחוק בסגנון של "צריך מתי שהוא".

אם את סביב גיל מעבר חשוב להציב מטרה שלוקחת בחשבון גם את זה.


2. יותר זה הפחות החדש !! במקום להוריד אוכל ולהישאר רעבה, תוסיפי מזון בריא כמו פירות וירקות לאכילה היומית שלך. כשאנחנו רוצים לרדת 5 קילו הדבר הראשון שעולה לנו בראש זה לקצץ באוכל שזו מחשבה די מבאסת ואנחנו מחליטים לדחות את הביצוע המבאס ליום אחר. הוספה של פירות וירקות לתפריט היומי שלך יעזרו לך לאכול בריא יותר, משביע יותר ושני אלו יעזרו לך להתניע תהליך הרזיה . אני מציעה לך להוסיף ירקות בכל ארוחה, הם יכולים להיות חתוכים, סלט, מבושלים, מרק ירקות, ירקות בתנור או כל דרך אחרת בה את אוהבת ירקות ולפחות 2-3 פירות שאת אוהבת כארוחות ביניים.

3. צעדים קטנים. לא הכל בבת אחת.

קבלי את העובדה שאם תעשי הכל בבת אחת זה יחזיק יומיים ( מוכר מהעבר?). ממליצה לך להתחיל עם מה שהכי קל לך וכל שבוע תוסיפי משהו נוסף שאת יודעת שיכול לעזור לך להתקדם. צעדים קטנים הם הדרך הבטוחה יותר כדי שבעוד שבוע לא תמצאי את עצמך מותשת מנסיון דיאטה כושל נוסף.


4. תני לעצמך חיזוקים ופרסים על הצלחות ולא עונשים על עיכוב שהיה בדרך או על זה שאכלת משהו שלא נתפס כשייך לירידה במשקל. צריך לקבל את העובדה שלא הכל ילך חלק ויהיו ימים פחות מוצלחים כמו בכל תחום בחיים. אם תהיי קשה מדי עם עצמך אני יכולה להבטיח לך שהתהליך יגמר עוד לפני שתרדי קילו וחצי.

5. צאי להליכות. אפילו קצרות. לא, זה לא שורף הרבה קלוריות וזה לא מה שיגרום לך לרזות אבל זה בריא וזה יתן לך תחושה שאת עושה משהו טוב ובריא לטובת הגוף שלך ויש לזה השפעה פסיכולוגית חיובית על תהליך הירידה במשקל. אני חושבת שכשמתחילים לעשות הליכות בחוץ עם מוזיקה או חברה או פודקאסט מעניין מגלים שזה משנה חיים.


לסיכום... יותר ירקות ופירות, קצת הליכה, קצת פשרה וחמלה לעצמך ומטרה הגיונית ולא בשמים ואת בדרך הנכונה. מכירה את המשפט "הצלחה מביאה הצלחה" יש בזה משהו כי את מוכיחה לעצמך שאת מסוגלת לרדת 2 קילו ואז עוד 2 קילו וכך הלאה.


אם את סביב גיל מעבר ורוצה לרזות ומרגישה שאת זקוקה לליווי אישי , הנה כל הפרטים על הליווי המקצועי שלי לירידה במשקל - כאן

או שלחי ווטסאפ 050-2495252 או מייל talpelegdiet@gmail.com


בהצלחה

744 צפיות
bottom of page