top of page
  • טל פלג דיאטנית

3 טעויות נפוצות שימנעו ממך לשמור על משקל יציב בתקופת החגים

תקופת החגים היא ללא ספק תקופה מאתגרת מבחינת אכילה, יש מעט ימי שיגרה, הילדים שוב בבית, אוכלים בחוץ, מתארחים ומארחים ונראה שגם אם את מלאת מטיבציה לרדת כמה קילו אז אם נהיה מציאותיים לא לעלות יהיה הישג מספק למדי.




הנה 3 טעויות שימנעו ממך לשמור על משקל יציב במהלך החגים :


1. לאכול את שאריות החג גם בימי שגרה.

אוכל של ערב חג/ חג הוא משודרג וחגיגי. אם תאכלי ממנו בארוחת החג לא יקרה כלום, אני מבטיחה לך אבל לא הייתי מציעה לשלב אותו בארוחות בימים השגרתיים שאחרי החג. אני מתכוונת כמובן גם לקינוחים.

מה עושים? מחלקים את מה שנשאר לאורחים / מקפיאים / מכינים מראש כמות כזו שלא ישאר הרבה מהאוכל היותר עתיר.


2. מוותרת מהר מדי על הספורט:

אם את עושה ספורט בקביעות, ממליצה לך לעשות כל מאמץ להמשיך את שגרת הספורט גם בתקופת החגים. אפשר להתגמש ביום או בשעה לפי אילוצים, לצאת מהבית טיפה מאוחר יותר לטיול אבל לוותר על אימון כי את מארחת? טעות או יותר נכון בעיני... טעות גדולה. הספורט חשוב גופנית ולא פחות מזה חשוב נפשית, מסמל שגרה, מזכיר לך כמה את מתאמצת לטובת בריאותך ולוותר עליו ככ מהר זו טעות ממש.

מה עושים? מתכננים. דואגים שזה יקרה ונותנים לספורט עדיפות, משלבים בפעילויות ספורט בני משפחה ומתגמשים בשעות .


3. טעות נוספת היא הסתכלות על תקופת החגים כ"תקופה" במקום להסתכל על האתגר יום יום, ארוחה ארוחה: גם בחודש שיש בו סהכ 6 ימי שגרה, עדין יש ימי שגרה ובהם כדאי להתנהל באוכל כמו בשגרה (הכוונה אם את בתהליך ירידה במשקל או שמירה והתזונה שלך יציבה), גם ביום עם ארוחה בעייתית יש עוד כמה ארוחות שיכולות להיות רגילות . זה מצריך הסתכלות על הדברים ארוחה ארוחה ויום יום ולא להסתכל על כל התקופה כ"חגים וקשה לאכול בריא". זה משפיע מאוד על המוטיבציה, על היכולת להקפיד בימים שגרתיים בין החגים ומזמין את האמירה ההרסנית "אחרי החגים"....




שתהיה שנה טובה ובריאה ובריאות זה קודם כל מה את אוכלת .

אני כאן לתהליך ירידה במשקל אישי, ממוקד, בלי לסבול ועם תוצאות שנשארות - 050-2495252 או מייל talpelegdiet@gmail.com או השאירו הודעה באתר

bottom of page