top of page
  • טל פלג דיאטנית

10 דברים שישתנו אחרי שתרדי 5-10 קילו במשקל בלי לסבול ובלי להיות רעבה

ירידה במשקל היא מביאה איתה הרבה שינויים גופניים ופסיכולוגיים. היא משפיעה על איך את נראית ומרגישה, על הביטחון העצמי שלך ועל הדימוי שלך בעיני עצמך... אם אני מסכמת את מה שאני רואה בשטח מהלקוחות שלי אני יכולה לומר שאלו הדברים העיקריים שישתנו בחייך בעקבות התהליך :




👙 תוכלי ללבוש בגדים שלבשת בעבר וחשבת שלא תחזרי אליהם ( כל 4 קילו זו מידה שלמה בג'ינס ) ❗️

נשים רבות מסדרות את הארון לפי מה שעולה ולא לפי מה שהן אוהבות ללבוש ובחירת הבגדים בבוקר היא תהליך מעיק ומבאס... ירידה של 4 קילו איכותיים (מרקמת שומן ) מסתכמת במידה שלמה בבגדים ומאפשרת לחזור לבגדים שאת אוהבת ולא עלו עליך או עלו ולא ישבו יפה. זה אושר גדול כשזה קורה.


👗 בקיץ הקרוב תוכלי ללבוש שמלות , מכנסיים קצרים ובגד ים ותרגישי מ-ע-ו-ל-ה ❗️

מסתבר ששמלה, מכנס קצר, גופייה ובגד ים הם פריטי לבוש שהרבה מתגעגעות אליהם ולא מעיזות ללבוש גם בשרב. לפעמים כל מה שמרחיק מהם זה כמה קילו שבהחלט אפשר להשתלט עליהם. דמייני את עצמך עם שמלה קיצית שמדגישה את מה שאת אוהבת בגוף שלך, מכנס קצר כמו פעם או בגד ים בו תרגישי טוב ולא תתבישי ללכת איתו בחוף הים... לא שווה?

💗 תרגישי הרבה יותר טוב עם עצמך והדימוי העצמי ישתפר ❗️

מה עובר לך בראש כשאת מסתכלת בתמונות של עצמך? כשאת צריכה להיות ייצוגית בעבודה? כשאת צריכה לגייס את כל הבטחון שלך ? נשים רבות מספרות שכל אלו השתפרו בעקבות ירידה במשקל.

איך? קודם כל תחושת המסוגלות וההצלחה נמצאת במודעות , דבר נוסף כשאת מרגישה טוב יותר עם עצמך , הבטחון והדימוי העצמי משתפרים, את חושבת על עצמך דברים טובים יותר , מרוצה יותר מההתנהגות של עצמך וזה משפיע.

🍍 תרגישי ערנית ובריאה ותקבלי הרבה מחמאות ❗️

כשאוכלים נכון יותר, בריא יותר ויורדים במשקל מרגישים גופנית טוב יותר. בנוסף, ירידה איכותית שמקורה במסת שומן מביאה איתה ירידה יפה בהיקפים וזה .... נראה לעין כך שגם הסובבים אותך שמים לב.

🥇תרגישי קלילה וצעירה כמו שאישה בגילך צריכה להרגיש (גם אם עברת את גיל 45 ) ❗️

זה לא סוד שעודף משקל גורם לנו להראות מבוגרים מגילנו. ירידה במשקל מצעירה אותנו גם במראה וגם בבריאות. בתקופה בה תוחלת החיים עולה , נשים בנות 50 יכולות להראות צעירות בעשור גם ללא הזרקות ומתיחות אלא כתוצאה מאורח חיים בריא ושמירה על משקל נכון יותר. מן הסתם הרזיה מביאה איתה גם שינוי בלבוש והתוצאה היא להראות צעירה יותר משמעותית.

🍓 לא תהיי רעבה ולא תצטרכי לוותר על מזון שאת אוהבת, תדעי איך לשלב אותו נכון בשגרת החיים שלך בלי לפגוע במשקל ❗️ כלל ברזל להצלחה בירידה במשקל היא לא להיות רעבה. ברגע שתדעי מה מאפשר לך את זה יהי לך קל יותר להצליח בתהליך ותוכלי כן לאכול את מה שאת אוהבת בתדירות וכמות שתאפשר לך לשמור על ההישג. המנעות מאוכל שאת אוהבת לא תעזור לך לשמור לאורך זמן כי היא יוצרת תחושה של קיפוח והפסד. החוכמה היא כן לשלב מזון אהוב מדי פעם וזה בהחלט אפשרי כשהתהליך נעשה נכון.

🥑תסגלי הרגלים שיעזרו לך לשמור על המשקל בלי להיות רעבה ובלי לסבול ❗️

הרגלים של כמויות, סדר ארוחות, תכנון נכון והתארגנות יעזרו לך בתהליך ועוד יותר לשמור על המשקל בהמשך. כל אחת ואחד צריכים לחזק הרגלים אחרים ולכן התאמה אישית היא חשובה.

🍽 תדעי מהן הבחירות הנכונות עבורך בכל סיטואציה כמו ארוחת שישי, בית קפה, מסעדה, חגים וכדומה ויהיו לך את הכלים כדי לעבור אותם בלי לעלות במשקל ❗️

יש כמה כלים התנהגותיים ותזונתיים שיאפשרו לך לבחור את מה שנכון לך באותה סיטואציה. במהלך התהליך תדעי מהי הדרך המתאימה לך ולאופי שלך בסיטואציות שונות. מסעדות, נסיעות, ארוחות שישי הם חלק מהחיים וצריך ללמוד להתמודד איתם ויחד עם זאת לא לוותר על מה שאוהבים. זה דורש תרגול ולגמרי אפשרי.

🧠 תהיי שבעה כי תדעי איך לנהל נכון את האכילה שלך וזה יאפשר לך שליטה ושמירה על משקל יציב ❗️

רעב בדיאטה הוא הסיבה הראשונה להפסקת תהליך ולעליה חזרה במשקל. צריך למנוע רעב ויש כמה דרכים לעשות זאת. זה מונע תחושה של סבל ומסכנות בדיאטה ועוזר לשלוט בתהליך ובקבלת החלטות שנכונות לך.

🌸 תהיי בריאה יותר כי תרדי במשקל מרקמת שומן ובאחוזי שומן ❗️

ירידה נכונה במשקל היא ירידה איכותית מרקמת שומן ולא משרירים או נזולים. ירידה נכונה ואיכותית מורידה את אחוזי השומן ומשפרת את בריאותך. תארי לך שאפר גם לרזות, גם להרגיש טוב ולהראות טוב וגם להיות בריאה יותר. נשמע יותר מדי טוב אבל זה ממש ככה.


בקיצור, אם יש לך סיבה טובה לרדת במשקל , לי יש את הדרך.

הנה המלצות מלקוחות - כאן

הנה פרטים על התהליך - כאן

והנה הנייד שלי אם את זריזה ורוצה כבר לקבוע פשוט שלחי לי ווטסאפ - 0502495252

bottom of page