• טל פלג דיאטנית

איך לשלב את השוקולד שאת אוהבת בתהליך ירידה במשקל?

שמעתי לאחרונה מכמה לקוחות חדשים שהם היססו להתחיל תהליך ירידה במשקל בגלל חוסר הרצון לוותר על השוקולד שהם אוהבים. האמת שהם צודקים קשה לוותר על השוקולד ומה שבטוח שאני לא אהיה זו שמבקשת מהם לוותר. אני כן מבררת איתם כמה ומתי נחוץ להם כדי לשמר את התחושה בלי לפגוע בתהליך ההרזיה. מפה לשם עשינו תכנון אכילה שכולל שוקולד ואפילו המשקל לא התרגש מזה.


אם מפתיע אותך שאפשר גם לאכול שוקולד וגם להתקדם בתהליך ירידה במשקל קבלי כמה טיפים שיעזרו לך להנות מהשוקולד גם בתהליך ירידה במשקל:


🍫 הגודל כן קובע. לי אין דילמה אם כן או לא לשלב שוקולד בתכנון האכילה של הלקוחות שלי. אם את אוהבת שוקולד וזה חשוב לך אז בהחלט כן והשאלה היא רק כמה. הכמות המתאימה היא המינימום הדרוש לך כדי שמצד אחד תרגישי שכיף לך ואת לא מסכנה ומצד שני זו תהיה כמות שתאפשר לך להמשיך ולהתמיד בתהליך הירידה במשקל.


🍫 שוקולד הוא ממתק ולכן לא מחליף אוכל משביע ומזין. זו נקודה חשובה. אל תקזזי אוכל כי אכלת שוקולד. זו טעות קריטית שתשאיר אותך רעבה ומפה הדרך לשבירת תהליך ההרזיה היא קצרה. אם את רעבה תאכלי אוכל ואם את לא רעבה ובא לך משהו קטן וטוב אז מנה של שוקולד עשויה להיות בול. לכן, שימי לב אם זה חשק או רעב. רעב - תאכלי אוכל ואם חשק למשהו מתוק אז בכיף שוקולד. זו אבחנה חשובה.


🍫 ממליצה לבחור את הסוג הכי משובח, שיהיה שווה כל קלוריה. כן, כן, אני לא צינית בכלל. אם כבר שוקולד אז משובח וטעים ולא תחליף מופחת סוכר. למה? כי כמות הקלוריות די קרובה ביניהם ומאזן הקלוריות כי הקובעת אם תרדי או תעלי או תשארי במקום בבחינת משקל ולכן אם כבר מנה מוגבלת של שוקולד אז שיהיה מעולה.


🍫 העדיפי שוקולד שגודל מנה בו מוגדרת מראש. לדוגמא אצבע שוקולד / פרלין / שורה / כזה שכל יחידה עטופה בנפרד וכדומה. זה עוזר לשליטה בכמויות.


🍫 על נבואה שמגשימה את עצמה שמעת? אם תגידי לעצמך שבגלל שורה של שוקולד את לא יורדת במשקל, זה יגרום למדרון חלקלק ואת כבר לא תקפידי גם בשאר הדברים (כי מה הטעם אם השוקולד לא מאפשר לרדת?) מוכרת לך החשיבה הזו? ואז מה יקרה? נכון! לא תהיה ירידה אבל לא בגלל השוקולד אלא כי החשיבה הזו יצרה דפוס התנהגות שלא מתאים לירידה במשקל. לכן, חשוב להיפרד מהמיתוס שאי אפשר לרזות ולאכול שוקולד. אפשר בכמות מסוימת ובתדירות מסוימת, ברור שיש פה ויתור מסויים אבל לא על כולו.


לסיכום, אם את אוהבת שוקולד ורוצה לרזות בלי לוותר על כולו, תדעי שאפשר להתפשר (ככה זה בחיים... פשרות) .

אם ירידה במשקל של 5-7 קילו יגרמו לך להרגיש קלילה יותר, צעירה יותר, בריאה יותר , תוכלי ללבוש מה שאת אוהבת ולהרגיש שוב מלאת בטחון ואת מתלבטת מהי המסגרת המתאימה לך, דברי איתי קודם. יש לי את הדרך המתאימה.

הנה המלצות מלקוחות שלי - כאן .

הנה פרטים על הליווי האישי שלי לירידה במשקל איכותית ומרקמת שומן, בלי להיות רעבה ובלי לסבול - כאן

מוזמנת לשלוח לי ווטסאפ 050-2495252



43 צפיות