רח׳ הנשיאים 8, הוד השרון

© 2018, כל הזכויות שמורות לטל פלג

עיצוב האתר: ענת בילינסון

טל פלג - דיאטנית קלינית | ירידה במשקל | דיאטה מאוזנת | שינוי חשיבה והתנהגות

שלושה דברים שאת יכולה לעשות כל ערב כדי לקדם את הדיאטה למחרת

מהם שלושת הדברים שאת יכולה לעשות כל ערב שיקדמו את הדיאטה שלך ביום למחרת ❓

 

 

 

1. לתכנן את מחר : ⌚️

-----------------------

העיפי מבט ביומן שלך. איך נראה היום שלך מחר ? עד כמה הוא עמוס? האם את מתכננת להביא איתך אוכל או לקנות משהו? האם יש לך זמן בכלל לצאת מהמשרד לקנות ?

הכניסי ליומן שלך גם זמן הקשור באכילה / הפסקה / יציאה לקנות כי אף אחד לא יעשה זאת עבורך....

 

2. להכין לעצמך את מה שדרוש לך : 🍅🍌🥪

------------------------------------------

אם את מתכננת להביא כריך לעבודה ואין לך זמן בבוקר כדאי שתכיני אותו בערב או אולי רק תארגני לך בקופסא במקרר חומרי גלם ( לחם מלא / גביע גבינה / מלפפון....) כדי להכין לך במשרד.

ואם את מתכננת להביא לך בורגול וחזה עוף שהכנת היום אולי כדאי לך כבר לארגן לך מנה בכלי מתאים ובבוקר רק לקחת אותו ולעוף.

כל אלו נתפסים כדברים קטנים... חמש דקות ככה אבל כשאת יודעת שאת חייבת לצאת כי תכף הפקקים מתחילים גם חמש דקות כאלו יכולים לשלוח אותך לעבודה בלי אוכל מתאים.

 

3. לסכם את היום שהיה בצורה חיובית כדי לתדלק מוטיבציה: 🌺

---------------------------------------------------------------------

אין יום מושלם בדיאטה אבל יש יום בו אפשר לזכור יותר את מה שעשינו לטובת התהליך ויום כזה יעזור לנו להמשיך הלאה בצורה עקבית.

אחד העקרונות מהפסיכולוגיה החיובית זה לתרגל הסתכלות על מה היה טוב היום. שתית יותר מים ? ויתרת על הקינוח של הארוחה העסקית? חנית רחוק והלכת ברגל ? מעולה ‼️ זו ההסתכלות שתעזור לך להתמיד הרבה יותר ממי שלא עושה זאת .

 

ואם את בעניין של לרזות 5-10 קילו בקיץ הקרוב בתהליך שמותאם לסדר היום שלך ולמזון שאת אוהבת בשיטה המשלבת עקרונות תזונתיים מוכחים מחקרית בירידה במשקל עם עקרונות פסיכולוגיים התנהגותיים אשמח לשמוע ממך 0502495252 טל

Please reload

מה עוד כתבתי עבורך
Please reload

נושאים עיקריים
מה עוד כתבתי
Please reload