• טל פלג דיאטנית קלינית

שלושה דברים שאת יכולה לעשות כל ערב כדי לקדם אכילה בריאה שמקדמת ירידה במשקל למחרת.


מהם שלושת הדברים שאת יכולה לעשות כל ערב שיקדמו את הירידה במשקל ביום למחרת



1. לתכנן את מחר : ⌚️

-----------------------

העיפי מבט ביומן שלך. איך נראה היום שלך מחר ? עד כמה הוא עמוס? האם את מתכננת להביא איתך אוכל או לקנות משהו? האם יש לך זמן בכלל לצאת מהמשרד לקנות ?

הכניסי ליומן שלך גם זמן הקשור באכילה / הפסקה / יציאה לקנות כי אף אחד לא יעשה זאת עבורך....

2. להכין לעצמך את מה שדרוש לך : 🍅🍌🥪

------------------------------------------

אם את מתכננת להביא כריך לעבודה ואין לך זמן בבוקר כדאי שתכיני אותו בערב או אולי רק תארגני לך בקופסא במקרר חומרי גלם ( לחם מלא / גביע גבינה / מלפפון....) כדי להכין לך במשרד.

ואם את מתכננת להביא לך בורגול וחזה עוף שהכנת היום אולי כדאי לך כבר לארגן לך מנה בכלי מתאים ובבוקר רק לקחת אותו ולעוף.

כל אלו נתפסים כדברים קטנים... חמש דקות ככה אבל כשאת יודעת שאת חייבת לצאת כי תכף הפקקים מתחילים גם חמש דקות כאלו יכולים לשלוח אותך לעבודה בלי אוכל מתאים.

3. לסכם את היום שהיה בצורה חיובית כדי לתדלק מוטיבציה: 🌺

---------------------------------------------------------------------

אין יום מושלם בדיאטה אבל יש יום בו אפשר לזכור יותר את מה שעשינו לטובת התהליך ויום כזה יעזור לנו להמשיך הלאה בצורה עקבית.

אחד העקרונות מהפסיכולוגיה החיובית זה לתרגל הסתכלות על מה היה טוב היום. שתית יותר מים ? ויתרת על הקינוח של הארוחה העסקית? חנית רחוק והלכת ברגל ? מעולה ‼️ זו ההסתכלות שתעזור לך להתמיד הרבה יותר ממי שלא עושה זאת .

מה אני יודעת לעשות עבורך?

אני יכולה ללוות אותך לירידה במשקל של 5-10 קילו כדי שהבטן תהיה שטוחה יותר, הבגדים יראו טוב יותר, לא תצטרכי לבלות הרבה זמן מול הארון בבוקר בתחושה ש"כלום לא עולה", תרגישי קלילה ובריאה... וכל זה בתהליך שמותאם לסדר היום שלך ולמזון שאת אוהבת בשיטה המשלבת עקרונות תזונתיים מוכחים מחקרית בירידה במשקל עם עקרונות פסיכולוגיים התנהגותיים אשמח לשמוע ממך (אפשר ווטסאפ) 050-2495252 או לחצי כאן ותקבלי את הפרטים.

גם דוא"ל יעבוד טוב כדי לתקשר איתי talpelegdiet@gmail.com ספרי לי מה את מחפשת ואחזור אליך.